سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خوراکیهای سرشار از ویتامین

بهترین کرم ضد لک

از آن‌جایی که ویتامین ای به طور روغنی غلیظ ساخت می گردد و نباید پس از استعمال آن را بشویید، در زمان روز ممکن میباشد سبب شود رخ‌تان چرب به حیث رسد. براین اساس، بهتر میباشد شب و به جای مرطوب‌کننده از آن استعمال فرمایید.

خوراکی‌های سرشار از ویتامین مانند بادام، بادام‌زمینی، روغن جوانه گندم، تخمه‌ی آفتابگردان، و زردآلوی کم آب را به رژیم روزمره‌تان طولانی تر نمایید تا از فواید بسیار آن سود‌مند گردید.

مقاله دارای ارتباط : 5 شیوه‌عمل برای از میان بردن موهای زائد چهره

3. سیب‌زمینی

اوه، سیب زمینی ـ گیاه فوق‌العاده‌ای که لذت‌های متعددی به ما بخشیده ، مثل سیب‌زمینی سرخ گردیده، چیپش سیب‌زمینی، هش‌براون، تاترتاتز. علاوه‌بر آن که خوراکی‌های لذیذی از آن تنظیم می‌گردد، میتواند اعجاز‌های بخش اعظمی نیز برای پوست انجام دهد. نشاسته و قند ـ ترکیبات کلیدی سیب‌زمینی ـ  در کنار یکدیگر جادوی لایه‌برداری انجام می دهند و سلول‌های مرده‌ی پوست را برداشته و به پرورش سلول‌های تازه یاری می نمایند. ویتامین ب6، ویتامین سی، پتاسیم، زینک، و فسفر ـ مواد معدنی که ساخت کلاژن پوست را تقویت میکنند ـ هم در‌این گیاه ریشه‌ای یافت میگردند. مجموعاَ، یک سیب‌زمینی انبار مواد معدنی میباشد که با یکدیگر فعالیت میکنند تا فواید اکثری برای حفظ از پوست آماده نمایند. طرز‌های متعدد متعددی موجود است تا از سیب‌زمینی برای معالجه لکه های پوست (لکه های تیره) استعمال فرمایید. ادامه مقاله را بخوانید تا از ترفندهای موردعلاقه‌ی ما آگاه گردید.

2. روغن داخل کپسول را روی انگشت‌تان بریزید. آن را مستقیما بر روی لکه های پوست (لکه های تیره) بگذارید و بمالید.


هرچند وقت یکبار؟


روزمره، گذشته از خواب


هشدار


بعضی اشخاص ممکن میباشد به ویتامین ای آلرژی داشته باشند و در رخ تماس با آن در گیر درماتیت تماسی شوند. پیش از استعمال از هر یک از معالجه‌های خانگی نقل شده، آن را روی نصیب کوچکی از پوست‌تان آزمون نمایید.

از آن‌جایی که ویتامین ای فرمولاسیون سنگینی داراست، در حالتی که که پوست‌تان مستعد آکنه باشد ممکن میباشد سبب ساز جوش زدن آن بشود.

نکات