سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پماد کاهنده زمان ترمیم درد سوختگی

بهترین کرم ضد لک

یک شرکت علم بنیان، چندین سال پیش برنده شد، پماد سوختگی کاهنده زمان ترمیم سوختگی را ایجاد نماید . پماد سوختگی ادیب، حال برای این فعالیت در بازار هست . پمادی حاوی مواد اثرگذار تعدادی گیاه می‌باشد که هر یک نقش مهمی در ترمیم سوختگی دارا هستند .


so6


خاصیت آنتی باکتریال عصاره های گیاهی به فعالیت رفته در پماد ادیب سبب ساز می شود که بدون نیاز به به کارگیری از آنتی بیوتیک های پیشگیرانه، از تولید عفونت خودداری نماید .


پماد

سوختگی ریکاو s7


پماد سوختگی معروفی که امروزه استفاده می شود، ریکاو اسم داراست .


پماد سوختگی ریکاو شایسته ترین پماد سوختگی و دارای اثرات سه گانه تسکین درد، پیشگیری از تاول میباشد .


این پماد، محصولی از کمپانی توسن دارو است که تنها دارویی است که در دارونامه ملی ایران، اثرات سه گانه درمانی را برای سوختگی دارا بوده و مسئله استقبال بیماران قرار دارااست .


این پماد، شایسته ترین پماد سوختگی برای تسکین پرسرعت درد و سوزش هست و می تواند ظرف نیم ساعت از سوزش سوختگی مرتبه نخستین و دوم بکاهد .


s8


اعتنا داشته باشید که انواع متفاوت سوختگی، معمولا به سادگی به تسکین دهنده ها پاسخ نمی دهد و بازه دوران متعددی ارتفاع می کشد تا درد و سوزش محل سوختگی تسکین یابد که یکی از شایسته ترین خصوصیت های این پماد بوده و بیمار به استفاده از تسکین دهنده نیازی ندارد .


از ریکاو، برای گونه های سوختگی های سکو اول، رتبه دوم و سکو سوم و همچنین سوختگی های حاصل از لیزر درمانی ( که معمولاً از نوع درجه یک و بعضاً مرتبه دو است)، سوختگی پای نوپا یا این که همان ادرار سوختگی به کار گیری می شود .


همچنین، عوارض ناشی از وجود کورتون در برخی پمادهای قضیه استفاده در سوختگی پای طفل مانند هیدروکورتیزن، تریا مسینولون، بتامتازون و … را ندارد .


شقاق سینه مادر در هنگام شیردهی به عامل خاصیت خودداری از تولید ترشحات به سرعت کنار گذاشتن روی سینه مادر را جمع می کند و زیرا ترکیبات این پماد شالوده گیاهی دارد هیچ جور اثر نامطلوبی بر نوزاد باقی نمی گذارد .


پماد

سوختگی سیلور سولفات s9


پماد سولفادیازین نقره، برای پیشگیری و معالجه عفونت جراحت های سوختگی به عمل می رود . به تیتر داروی کمکی جهت معالجه کوتاه دوران عفونت زخم های پا و پیشگیری از عفونت محل برداشت پوست در پیوند پوست نیز کاربرد زیادی داراست .


به کارگیری از این دارو در سه ماهه انتها بارداری ممنوع می باشد .

در استعمال از این پماد، موردها زیر را در لحاظ داشته باشید:

در رخ وجود نقص کارایی کبدی و کلیوی، از مصرف آن دوری فرمائید .

در صورت پیدایش واکنش های آلرژیک، مصرف آن باید کاهش یابد .

مصرف دارو در نوازدان تا سن 1 ماهگی به دلیل خطر پیدایش کرنیکتروس سفارش نمی شود .

درمان سطوح پهناور پوست با دارو ممکن هست باعث به کسب غلظت های درمانی دارو در پلاسما و احتمال بروز عارضه ها جانبی یا تداخلات دارویی شود .

پماد

تترا سایکلین s10


پماد سوختگی تتراسایکلین در جور داروهای ضد باکتری قرار داشته و در هر 100 گرم، 3 گرم تتراسایکلین هیدوکلراید دارد .


پماد تتراسایکلین هیدروکلراید در معالجه عفونت های پوستی خفیف ناشی از استرپتوکوکوس و بقیه ارگانیسم های حساس به این دارو به کارگیری می شود .


این دارو برای پیشگیری از عفونت های باکتریایی پوستی و معالجه جراحت های پوستی ناشی از سوختگی و غیره به کارگیری می شود . تتراسایکلین موضعی ممکن میباشد در عفونت های عمیق یا این که درمان ما‌نده های غیر ملتهب برخی زخم ها موءثر نباشد . در ضمن آنتی بیوتیک های موضعی احتمالا” به اندازه انواع سیستمیک در معالجه آکنه بخصوص آکنه های ملتهب اثرگذار نیستند .