سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مبارزه با پیری زودرس پوست:

از آنجا که آلوئه ورا غنی از ویتامین های C و E و بتا کاروتن هست ، ممکن می‌باشد برخی از خواص ضد پیری را داشته باشد . خواص ضد التهابی و ضد میکروبی آن نیز توانایی رفع و شفاف شدن لکه ها را دارد، همینطور یاری می نماید تا چهره شما سالها جوانتر به نظر برسد . بهترین کرم ضد لک

 

علاوه بر این چنانچه بارها در بخش تندرست نمناک اشاره کرده ایم ، می بضاعت آلوئه ورا را در فرم تکمیل کننده برای مبارزه با پیری زودرس به فعالیت برد، و برخی پژوهش ها نشان می دهد که چه بسا تولید کلاژن بدن را ارتقاء می دهد و الاستیک پوست را فقط در 90 روز ارتقا می دهد .

 

5 .کاهش

آکنه و عفونت:

کسانی که دچار به آکنه هستند، ممکن می باشد که به برهان خواص ضد میکروبی ژل آلوورا بخواهند از آن برای معالجه به کارگیری نمایند که خواص دیگری را نیز به همپا داشته باشد .

 

خاصیت ضد عفونی و ضد التهابی آن از پوست در برابر باکتری ها و بقیه بیماری های پاتوژن که سبب عفونت و التهاب می شوند، کمک می نمایند .ژل آلوئه ورا دربردارنده ژیبرلین و پلی ساکارید می باشد که رشد سلول های تازه را تحریک می نماید و التهاب و قرمزی ناشی از آکنه و جوش را کاهش می دهد .

 

به تیتر یک قابض و عده کننده مقدار منافذ پوست را کاهش می دهد . و به از بین بردن چربی، کثیفی و یکروب های بیش از حد امداد می نماید . در طبابت آیورودا از آلوورا برای درمان پسوریازیس و اگزما نیز به کارگیری می کنند .

 

6 .

واضح شدن و رفع لکه های پوستی:

به استدلال توانایی ژل آلوورا برای ارتقا ساخت سلول های پوستی و نزاع با التهاب و خارش قرمزی، یک معالجه ارگانیک برای از بین بردن لکه های پوستی و همینطور علامت ها الاستیک پوست است .

 

می توانید ژل آلوورا با لیمو ترکیب نمایید و به تیتر یک التیام دهنده لکه های ناشی از ارتقاء سن نیز استعمال فرمایید .

 

درمان

لک صورت

آلوئه

ورا برای لک فیس و پوست سه

دلیل استفاده از ژل آلوورا برای مو و پوست سر: 1 .

ارتقا پرورش موی سالم:

آلوورا با ارتقاء گردش خون در پوست سر به رویش موی تازه کمک می کند، همینطور حاوی ویتامین و مواد معدنی اساسی و آنزیم های پروتئولیتیک است که سلول های مرده پوست راز را ترمیم می نماید .

 

همچنین ژل آلوئه ورا خواص شاداب کننده و نرم کنندگی طبیعی دارااست و به پروتئین مهم مو (کراتین ) از نظر پیرایش شیمیایی فراوان مشابه می باشد و میتواند به بهبود رویش مو و الاستیسیته اکثر آن کمک کند و با بهبود گردش خون در پوست سر آن‌گاه از شکست زندگی و بی آبی موها پرهیز می نماید .

 

2 .دوری

از شوره سر:

شوره رمز اکثر زمان ها به استدلال بی آبی پوست، عفونت های قارچی و پوست تحریک شده یا این که روغنی بیش از حد حادثه می افتد . ژل آلوئه ورا به تمام این حالت امداد می کند، همینطور دارای خواص ضد باکتری و ضد التهابی است که به هیدراته شدن و متعادل کردن چربی پوست سر یاری می نماید .

 

3 .تغذیه

رسانی برای مو و پوست سر:

ژل آلوئه ورا به عبارتی طور که مو و پوست رمز را مرطوب می کند، سبب نرمی و لطافت آن می شود . استفاده منظم از ژل آلوئه ورا درخشندگی و شادابی گیسو را باز می گرداند .

 

همچنین کثیفی ها سلول های مرده پوست را از در میان می برد و متعادل کردن چربی از روغنی شدن بیش ازحد گیسو جلو گیری میکند .

 

20

دستورالعمل استفاده از ژل آلوئه ورا برای پوست و مو: