سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انتظار افراد قبل، در طول و بعد از میکرودرم

میکرودرم ابریژن یک روش درمان زیبایی ساده، پر سرعت و فارغ از درد با دلایل اندک و کمترین خطر می باشد . در این روش به آرامی لایه های سطحی پوست با به کارگیری از سایش و مکش تمیز سازی می شود .

بهترین کرم ضد لک

در ادامه داده ها اولیه درباره میکرودرم ابریژن آمده هست .




میکرودرم ابریژن با استفاده از کریستال های ریز پوست را تراشیده و با مکش خلاء سلول های مرده پوست را از بین می موفقیت .

میکرودرم ابریژن اندک خطر بوده و بهبود سریعی دارااست و در ضمن سوای درد می‌باشد و نیازی به بیهوشی ندارد .

میکرودرم ابریژن می تواند به بهبود ظاهر پوست با کاهش خطوط ظریف، زخم زودرس خورشید و اسکار خفیف و کم عمق آکنه یاری نماید .

این راه برای اسکار های های عمیق آکنه یا این که چین و چروک عمقی اثرگذار میباشد اما نباید به تنهایی به عمل رود .

پوست ممکن می‌باشد پس از یک معالجه به طور قابل توجهی صاف تر شود و مرطوب کننده ها را خوب تر جذب نماید .

یک درمان حرفه ای مقرون به صرفه با هزینه ذیل هست .

میکرودرم ابریژن ممکن هست هر 3 تا 4 هفته برای ایجاد نتایج مناسب تکرار شود .

میکرودرم

برای جای جوش

فهرست

موضوعات میکرودرم

ابریژن چیست؟ تفاوت

میکرودرم ابریژن و بیمار‌ستان ابریژن میکرودرم

ابریژن برای چه کسانی مناسب است؟ میکرودرم

ابریژن چگونه فعالیت می کند؟ چه

محدوده سنی برای میکرودرم ابریژن مطلوب است؟ تعدادی

وقت یک بار می توان میکرودرم را انجام داد؟ توقع

افراد قبل، در طول و آن گاه از میکرودرم آیا

میکرودرم ابریژن به اسکار های آکنه یاری می کند؟ آیا

میکرودرم ابریژن می‌تواند به کراتوز پیلاریس امداد کند؟ عارضه ها

جانبی بسته

های میکرودرم ابریژن در منزل چه مقدار مؤثر است؟ اطلاعات

بیشتری در مسئله میکرودرم ابریژن میکرودرم

ابریژن چیست؟ یک معالجه پوستی مضاعف دوستداشتنی هست . از آنجا که میکرودرم ابریژن فقط یک عمق فراوان سطحی از پوست را حذف می کند، در بهبود شرایط روی مرحله پوست نظیر پیری زودرس پوست ناشی از نوروروشنایی خورشید، خطوط ظریف، لکه های ناشی از ارتقا سن، آکنه و اسکار های سطحی، بهتر فعالیت می نماید .


گرچه صورت شایع ترین قسمت برای میکرودرم ابریژن است، هر منطقه از پوست، از جمله گردن، قفسه سینه، پشت و دست ها، ممکن می باشد درمان شود . این راه گاهی تایم ها پایین تیتر میکرودرم، لایه برداری پاریسی و لایه برداری الماسی نیز شناخته می شود .


میکرودرم ابریژن یک منش بی درد، غیر تهاجمی، برنا سازی پوست هست که با استعمال از ترکیبی از راه و روش های سایشی ظریف یا این که کریستال ها و مکش خلاء روی پوست است . بیهوشی برای میکرودرم ابریژن نیاز نیست . فشار و سرعت خلاء بسته به آلرژی و تحمل پوست تنظیم می شود .


جلسات عادی میکرودرم ابریژن، می تواند از پنج تا 60 دقیقه طول بکشد . پس از میکرودرم ابریژن، حداقل زمان برای بهبودی حتمی است و عمده افراد بلافاصله پس از یک جلسه به کار روزمره باز می گردند . کرم های آرایشی و ضد سوزش ها معمولا فورا پس از میکرودرم ابریژن می توانند به کارگیری شوند . بر مبنا مطالعات میکرودرم ابریژن حتی می تواند به طور موقت جذب برخی از داروهای موضعی را از نحوه ارتقاء نفوذپذیری پوست تسهیل کند .


میکرودرم ابریژن با حذف بعضا از لایه های بالایی پوست به نام لایه شاخی کار می نماید . بسیار شبیه به مسواک زدن دندان ها به آرامی پلاک ها و بقایای پوست را تمیز می نماید . از آنجایی که پوست بشر به طور معمول در مقطع هنگامی نسبتاً 30 روز نوسازی می شود، بهبود پوست با میکرودرم ابریژن موقتی می‌باشد و می بایست در مسافت زمانی در بین دو تا چهار هفته تکرار شود . درمان های متفاوت در ترکیب با کرم های ضد آفتاب، اجتناب از خورشید و بقیه کرم های محافظت از پوست شایسته ترین نتایج را به ارمغان می آورند .


تفاوت

میکرودرم ابریژن و مریضخانه ابریژن میکرودرم ابریژن نباید با مریض خانه ابریژن که یک رویکرد جراحی تهاجمی است که معمولا به وسیله متخصصین پوست و یا جراحان پلاستیک تحت بی حسی موضعی یا این که عمومی انجام می شود، غلط گرفته شود . بیمارستان ابریژن یک راه و روش برای اسکار های عمیق آکنه هست . بیمار ستان ابریژن نیاز به بیهوشی داراست . مریض خانه ابریژن هم برای اشکال خاصی از اسکار های عمیق انجام می شود .